DECISIONS.

Är förbannad taggad på allt som har med tatueringar att göra. Måste bara bestämma motivet. Bilderna ovan står för grym inspiration inför mitt val. Den ska vara svart, liten, antingen i text eller ett grym motiv och vara placerad på ett genomtänkt ställe som inte är allt för obvious liksom. Vi får se hur det går, måste fundera vidare ett tag till...

Idag öppnar föresten Monki här i Örebro. Ska faktiskt inte gå kolla in stället idag, är inte världens största Monki fan direkt. Men imorgon skulle det inte förvåna mig om jag tar en sväng förbi i alla fall. När man bor i Örebro får man inte vara kräsen, utbudet är så brutalt dåligt när det kommer till kläder.
Suck, måste här ifrån. Och på tal om härifrån, skolan börjar snart och läraren kommer m ö r d a mig om jag kommer försent igen.

Ciao.

 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0