ALL THOSE LONLY TIMES.


Öhm ja. Är helt slut. Kunde inte somna igår natt. Imorse när jag skulle duscha gav jag helt upp försöket. Ändå hade jag tagit av mig pyjamasen och stod där inne spritt sprongande naken, men det fanns ingen ork att ens lyfta kranen, så jag gick därifrån mot kaffebryggaren och kokade en dubbelsatts kaffe.
Annars då? Jo, jag är lite småledsen. Över allt faktisk. Att skolan inte slutat än, att jag känner mg ensam, att ingen gillar mig och att allting generellt bara suger kuk förtillfället. Sommaren kommer troligen suga den med. Åh. Jag som så gärna vill ha en bra sommar. För vem vet, troligen blir det mitt sista sommarlov. Sen blir jag en stor tjej som går ut sista året på gymnasiet. Fitta. Jag har inga rester i alla fall. Bra det. Men jag har fortfarande mycket att göra. Jag är en sån människa som får panik och blir stressad när jag har många bollar i luften. Jag lyckas inte ha någon kontroll då, och det är någonting jag alltid vill ha. Jävla mongo.
Ehm. Oj då.
Förlåt.

Nu ska jag plugga. Bara imorgon och på tisdag kvar, sen behöver jag inte plugga mer (!!!!). HÅLL UUUUUUUUT. Hehe.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0