COLOURFUL LIPSTICK, CHECK.


Köpte ett nytt läppstift för några dagar sedan. Det kommer från Make Up Store och nyansen heter Prairie. Prärie. Valde mellan en annan nyans som hetter Summer. Mycket finare namn... Dock var det lite för rosa. Det som jag har nu är lite mer orangare, typ persika. Gillar det skarpt. 165 spänn får man hosta upp om man känner sig sugen. Jag, som typ aldrig köper smink, tyckte att jag var värd det (concilern jag köpte idag behöver vi inte låtsas om).

Ibland händer sånt man inte vill ska hända. Typ att man går in på toaletten och märker att en av brorsans kompisar sitter där. Och det var bara ett exempel... hehe. Ska försöka förtränga det nu. Och en annan sak jag ska försöka förtränga är att min absoluta favorit ring försvann idag inne på ICA. Den med bladen som jag har på mig varje dag. Suck. Men, man får försöka se det från den positiva sidan. Typ att jag har lyckats hålla koll på den sedan i höstas och i och med att en ring är borta (och efterrsom det var min favorit) så borde jag unna mig själv två nya. Ska nog ta reda på stadens utbud så snart som möjligt...

Ikväll är det hemmakväll som gäller. Har lovat mig själv det eftersom morgondagen kommer bli galen. Malin fyller ju 18 bast för faaaaaaan! Taggat. Så jag har laddat upp med senaste numret av Brittiska Vogue, glass och melon. Det är ett sätt att spendera kvällen på. Fan vad mycket jag skriver. Lovar att jag kommer bli en sån där mysig pladderkärring när jag blir gammal.
Sweet.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0