PLANERAR INFÖR VAD SOM KOMMA SKALL.

Mehehe. Nationellt prov i matte b idag. Inte okej. Men jag tyckte, till skillnad från många andra, att det var ganska lätt. Vilket betyder att jag måste ha gjort fel på hela provet, typ. Hehe. Men, men, det finns inte så mycket att göra åt det nu. Soft. Någon dagens får ni inte för jag hade inga fina kläder på mig. Ville vara så mysig och skabbig som möjligt idag, och det tycker jag att jag lyckades ganska bra med.

Imorgon blir det inte Stockholm som var planerat. Finns inga platser kvar på bussen. Hallå, det är en onsdag! Hur många åker till Stockholm då liksom? Jävla business-folks. Men någonting kommer hända med härliga människor. Sweet. Har förresten köpt tre nya grejor idag. Det är fan inte bra att ha långa håltimmar och gå på en skola som ligger typ mitt i centrum. Inte för min plånbok i alla fall. Hehe. Men bilder får ni någon annan dag. Det känns som om det ända ni får se är bilder på mina senaste inköp... Njut vad fan. Har till och med en sak till att visa er från Stockholm. Shit alltså. Aja, vad gör man. Nu vill jag sova men orkar inte.

Natti.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0