THOSE DAYS WE LOOK BACK ON.



Har haft en så jävla underbar dag idag.
Haya kom hem och väkte mig vid åtta tiden (fan vad sur jag var, men morgonilskan försvann efter duschen), vi åt frukost, hon kollade på gg och grät som ett litet barn och jag satt och lockade håret i minst en timme. Sen drog vi till skolan för att gå på en lektion som ingen i min klass kom på (fan vad sur jag är på dem) och efter de få minutena då jag hann ursäkta mig och de andra i klassen för läraren stack jag och Haya och fikade på Märtas. Där satt vi och tjattrade en stund tills Anders och Fredrik kom och drog med oss för att kolla på människor som paddlade kanot. Sjukt tråkigt. Heheh jag somnade. Social tjej. Sen drog vi hem till mig, käkade, sov och gnällde och sen drog vi vidare upp på stan för dagens andra fika. Dock var det någon typ av vårrus mitt i stan så vi fick sitta ocj kolla på svettiga tjejer och kärringar som flåsade förbi. Inte värt.
Men nu sitter jag här i alla fall. Hemma och är allderless slut. Imorgon är jag ledig, men ska upp på stan för en sen lunch med Sara. Smarrigt.
Nu dör jag, hej då.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0