FEAR OF SLEEP.

Lite inspiration som ligger och gnager i huvudet.

1. Jeansshortsen kommer jag troligen leva i under sommaren och till det är det både skönt och snyggt att ha en oversized tröja till. Och stora, snygga smycken på det.

2. En beige kort klänning har jag varit sugen på ett tag nu och stylingen som Erin gör med smycken i olika färger och storlekar får mig bara ett vela ha en ännu mer.

3. En ljusblå klänning. Hur fint? Vill ha en som jag kan ha under min ljusrosa kavaj från gina.

4. En vanlig svart klänning i ganska tunt material med långa ärmar. Har varit på jakt efter en sådan hur länge som helst nu. Det är nästa så att jag ger upp. Men fan heller, jag ska ha en!


Nu ska jag fortsätta med att ta mig igen från igår och invänta min bästiz som ska komma hit och mysa med mig. We need some quality time.
Kisses.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0