IT'S TIME FOR US TO TAKE A CHANCE.


Det tog mig tre försök att få tag på ett par snygga stay-up's. Först blev det ett par gråa, sen ett par bruna men nu verkar jag ha lyckats. Tredje gången gilt eller nått. Dock har de redan gått sönder och jag skulle allra helst ha ett par utan spetskant så att de inte der så porriga ut. Men samtidigt, det är ett par stay-up's och det är ganska svårt att få dem att se oporriga ut, med spetskant eller inte. 

Har haft klädsim idag. Sjukt jobbigt. Måste börja träna igen känner jag, blev liiiite för trött. Stackars mina armar. Sen ska jag troligen dra vidare till Liquid och sen vidare för att kolla läget på fyllebrännbollen. Dock mår jag sjukt dåligt förrtillfället, huvudet bultar och snoret rinner, så vi får se om jag överhuvutaget orkar eller ens överlever... hehe. PUSS

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0