NO ONE KNOWS I'M GONE - SCARLETT JOHANSSON.


Okej, såhär är det.
Jag vet inte varför jag inte har bloggat någonting. Kanske för att jag inte får någon respons? Jag är dålig på att hålla vad jag lovat? Eller bara för att jag känner mig som världens mest oinspirerande människa. Pick and choose. Men jag har hur som helst bestämt mig för att börja lite smått igen, men inte för att "jag behöver det" som jag så fint beskrev det i inlägget under, utan för att jag känner att jag har en skyldighet att förklara mig själv. För människor är nämligen så jävla fördomsfulla, vilket har gått upp för mig allt mer den senaste tiden. Fuck'em all. Fast jag dömmer ingen som dömmer mig, för de som dömmer mig är de som inte känner mig, och de som känner mig skulle aldrig dömma mig. Nu fick jag lite sagt, tack för det. Men jag varnar, det kommer mer.
Och juste! Det dyra inköpet jag nämnde i inlägget under är nu gjort. Herrejävlar säger jag bara. Men nöjd som få är jag. Bilder utlovas. Pusssssar.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0